Apmeklējot autoservisu izbaudi korporatīvā klienta attieksmi.

jeb Kāpēc apmeklējot Autoservisu pret mūsu klientiem ir cita attieksme.

Neatkarīgi no tā cik bieži šeit iegriežamies,  neatkarīgi no tā cik liela ir remonta summa,
neatkarīgi no tā cik lielas ir mūsu zināšanas par auto remontu,
un neatkarīgi no tā, vai  esam pazīstami ar kādu no personāla, mēs sagaidām labu un godprātīgu attieksmi no autoservisa, kuram esam izvēlējušies uzticēt savu auto.

Mēs esam uzticējuši savu auto un nekādi citi iemesli vairāk nav nepieciešami, lai pret mums un mūsu auto būtu rūpīga attieksme.
Kā skaistumkopšanas salonā, kur laba attieksme ir uzskatāma par normu, un tā tam vajadzētu būtu arī ar autoservisos.

Skaistumkopšana un autoserviss

Attieksme pret darbu un klientiem

Realitātē, pat autoservisus, kurus mēs gandrīz varētu ierindot labo autoservisu sarakstā,
attieksme dažās pozīcijās pieklibo. Nerunājot par citiem, kur attieksme ir zem katras kritikas. Pat kuriozi gadījumi, kurus dzirdam no sertificētiem auto dīleru centru klientiem. Sliktā attieksme izpaužas komunikācijā, darba izpildes termiņos, darba kvalitātē un darba izmaksās. Tam ir vairāki iemesli un faktori, par, kuriem būtu jārunā atsevišķi.

Bet attieksme noteikti ir cita, pret klientiem, kuri ir bieži autoservisu apmeklētāji un, kuri autoservisos atstāj lielas summas. Tādi ir dārgo automašīnu īpašnieki un uzņēmumu autoparki. Pret šādiem klientiem ir īpaša attieksme, jo viņi var dot ievērojamus ienākumus un tādējādi likme, kas likta, ja šis klients aizies pie cita pakalpojuma sniedzēja ir daudz augstāka. Neviens negrib uzņemties tādu risku un palaist garām labu peļņu. Tāpēc, tiek darīts viss, kas ir autoservisa spēkos, lai to nepieļautu.

 

Kā panākt īpaši svarīgā klienta attieksmi vidusmēra autoservisa apmeklētājam? Atbilde: vieglākais veids ir iekļūt citā klientu kategorijā.

TavsServiss.lv klients

Tavsserviss.lv autoservisiem ir korporatīvais klients un līdz ar to visu mūsu klientu automašīnas ir  mūsu uzņēmuma automašīnas. Nav svarīgi ar kādu mašīnu atbrauc, kādu remontdarbu jāveic – ja esi ieradies autoservisā izmantojot mūsu pakalpojumus, tu esi no mūsu komandas. Izbaudi īpašu attieksmi, kvalitatīvu remontu un adekvātu cenu.
Par citiem ieguvumiem un priekšrocībām vari izlasīt šeit.

Nevēlamies nekādā veidā paziņot, ka visur ir slikta attieksme, tikai attieksme lielākajā daļā autoservisu ir atkarīga no naudas: ‘’Kurš maksā pasūta mūziku.’’
Mūsu uztverē nav svarīgi vai nomaini spuldzīti, vai veic ātrumkārbas remontu.
Kā arī svarīgi nav tas vai remonta tāme ir 40EUR vai 500EUR – no autoservisiem pieprasām līdzvērtīgu un īpašu attieksmi pret visiem mūsu klientiem un viņu atstātajām automašīnām.

  • Šmerļa iela 3
  • RĪGA
  • INSTAGRAM
    © 2024 Tavsserviss.lv Все права защищены